UŽSAKOMŲJŲ MINKŠTŲ BALDŲ NAUDOJIMO IR GARANTINIO APTARNAVIMO TAISYKLĖS

  • Baldai turi būti surenkami instrukcijoje nurodyta tvarka, vengiant neatsargių smūgių ir įbrėžimų;

  • Baldai turi būti statomi tik sausose, vėdinamose patalpose ant lygaus ir tvirto pagrindo;

  • Rekomenduojame baldų surinkimą patikėti profesionalams, nes neteisingas baldo surinkimas gali turėti įtakos baldo kokybei, ilgaamžiškumui ir naudojimo komfortui.

  • Svarbu suprasti, kad staigūs santykinio oro drėgnumo pokyčiai labai sužaloja odą. Staiga keičiasi odos pusiausvyrinė drėgmė ir ji arba perdžiūna, arba išbrinksta. Svarbu palaikyti pastovią santykinio oro drėgnumą. Sezoniškai keičiantis metų laikams, keičiasi santykinis oro drėgnumas pastato viduje. Šis procesas vyksta lėtai ir palaipsniui, todėl oda spėja prisitaikyti prie šių pokyčių.

  • Nestatykite baldų šalia židinių, radiatorių ar kitų šilumos šaltinių, saugokite nuo tiesioginių saulės spindulių, nes tai greitina blukimą ir odos išdžiuvimą;

  • Venkite atviros ugnies ir drėgmės;

  • Optimaliausia aplinkos temperatūra : +5 - +25°C, santykinė oro drėgmė 45% - 60%;

  • Minkštus baldus būtina reguliariai valyti dulkių siurbliu, naudojant specialų minkštiems baldams skirtą antgalį;

  • Saugokite baldus nuo mechaninių pažeidimų, stenkitės neištepti;

  • Dėmes patartina valyti iš karto, kol jos pernelyg neįsigėrė;

  • Minkštų baldų dėmių nusausinimui ir valymui naudokite popierinius rankšluosčius arba nespalvotą audinio skiautę;

  • Kartą per savaitę baldus reikia valyti švaria, minkšta šluoste, jokiu būdu negalima valyti kietu ar šiurkščiu daiktu, nes galima subraižyti odą.

  • Dėmes valykite švelniais sukamaisiais judesiais, jokiu būdu netrinkite;

  • Jei naudosite valymo priemonę, prieš tai ją išbandykite nematomoje arba mažai matomoje vietoje;

  • Niekada nepilkite valiklio tiesiai ant audinio, odos;

  • Draudžiama valyti valikliais, kurių sudėtyje yra spirito ar chloro;

  • Išvalytą vietą nusausinkite (negalima džiovinti, lyginti lygintuvu);

  • Baldams valyti naudokite tik specialiąsias valymo priemones;

  • Nešokinėkite, nestovėkite ir nesėdėkite ant minkštų baldų porankių ir atlošų;

  • Nedėkite ant baldų sunkių, stačius kampus turinčių daiktų;

  • Nestumkite ir netraukite baldų už porankių, norėdami juos perstatyti. Pakelkite už apačios nuo žemės ir perneškite;

  • Tvirtai pritvirtinkite kojeles. Jei nėra paminkštinimo po kojele, būtinai jį prisiklijuokite, kad nesugadintumėte grindų;

  • Naudodami baldus atkreipkite dėmesį i apdangalus, pledus. Atsiminkite, kad dažanti, ypač spalvota tekstilė (ypatingai džinsas) ant odos ir gobeleno gali palikti dėmių, kurios gali ir neišsivalyti;

  • Niekada ir jokiu būdu odos valymui nenaudokite agresyvių substancijų – dėmių valiklių, valančių tirpiklių, baldų lako, terpentino, tepalų ar cheminių tirpiklių;

  • Odinius baldus reguliariai, ne rečiau kaip 6 mėn. reikia valyti ir impregnuoti, kad neįsigertų nepageidaujami skysčiai ir neatsirastų dėmės, kad oda nesudžiūtų ir neskirstų.

  • Oda yra natūralus produktas, todėl ant jos esantis randai, įspaudimai yra tik jos natūralumo įrodymas ir jokiu būdu ne trūkumas.

  • Odiniai baldai ,,kvėpuoja“, todėl užsistovėjęs oras jiems kenkia. Būtina sudaryti sąlygas, kad oro srautas cirkuliuotų ir atgaivintų odą.

  • Transportavimo metu gali atsirasti papildomos klostės, jas modeliuokite rankomis, kol baldai grįš į natūralią padėtį;

  • Pasirinkus aukštos kategorijos baldus su plunksnų ir poliuretano deriniu,  reikia žinoti, kad baldas bus minkštas, putlus, apmušalai turės laisvumo efektą, nes tik taip galima pajusti visa teikiama efektą ir komfortą.

  • Minkštuose balduose laikui bėgant atsiranda papildomos raukšlės ir susigulėjimai, tai jokiu būdu nėra defekto ženklas. Tai visiškai normalus reiškinys ir neišvengiama apmušalais aptrauktų baldų savybė. Tik vienos medžiagos atitinka didesnį, kitos - mažesnį leistiną išsitempimo ar dylimo testą. Baldų gamyboje naudojamas medžiagas, kurios atitinka visus privalomus reikalavimus.

  • Dėl suslėgimo, kūno svorio ir šilumos, kūno bei oro drėgmės bei nuo kitų aplinkybių gali daugiau ar mažiau pastebimai pakisti audinio pūko sugulimo kryptis, kuri dėl šviesos atspindžio sudaro ,,dėmės“ regimybę. Tai yra tipiška prekinė savybė ir nereiškia kokybės pablogėjimo.

  • Garantija taikoma gaminio kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės. Natūralus gaminio nusidėvėjimas ar jo savybių pasikeitimas, nelaikomas kokybės trūkumu. Natūralaus medžio tekstūros, natūralios odos ar baldinio audinio atspalvio nevienodumai nelaikomi gaminio kokybės trūkumu.

  • Mechanizmų judančios dalys turi būti tepamos kartą per pusmetį. Minkštuose svetainės balduose naudojami transformacijos mechanizmai nėra pritaikyti patogiam kasdieniam miegojimui, todėl jie ir vadinasi svetainės baldai, o ne miegamojo. Daugelis mechanizmų gali skleisti papildomus garsus.

  • Užsakovui pasiimant Gaminius savo transportu, privaloma baldą apžiūrėti atsiėmimo vietoje, vėliau ant baldo pastebėti galimi transportavimo defektai nebus aptarnaujami garantinio sąlygomis.

  • Priimant atvežtus baldus atidžiai apžiūrėkite baldus, ar nėra trūkstamų pakuočių, ar nėra išorinių baldų pažeidimų. Vėliau pretenzijos gali būti nebepriimamos.

  • Baldų konstrukcijai suteikiama 24 mėnesių garantija. Garantijos galiojimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo momento, kai pardavėjas perduoda Gaminius pirkėjui, kaip numatyta sutartyje.

  • Miegojimo mechanizmui suteikiama garantija pagal Tiekėjo suteiktą garantinį laikotarpį. Kitoms minkštų baldų dalims suteikiama 24 mėnesių garantija.

  • Reikalavimai dėl pagamintų baldų defektų ištaisymo gali būti pareiškiami, jeigu pirkėjas laikėsi baldų priežiūros instrukcijos nuostatų ir per garantijos laikotarpį pateikė raštišką pretenziją dėl minkštų baldų defektų. Garantija suteikiama tik pateikus dokumentus, patvirtinančius minkštų baldų pirkimą ir priėmimą iš MB „CEMENA“: pirkimo-pardavimo sutartį, bankinio pavedimo išrašą arba kasos pajamų orderį. Apie pastebėtą defektą baldo naudojimo metu pranešti šiuo el. paštu: info@kokobaldai.lt

  • Garantiniu laikotarpiu nustatytus kokybinius ar kiekybinius neatitikimus ištaisysime, sukomplektuosime arba pakeisime savo sąskaita.

  • Įmonės atstovo iškvietimas dėl gaminio defekto ne dėl Pardavėjo kaltės yra apmokestinamas pagal tos dienos galiojančius įkainius.

  • Visi atsiradę ginčai tarp šalių sprendžiami derybų keliu. Nesusitarus, ginčai sprendžiami LR įstatymų numatyta tvarka.

Garantinis aptarnavimas netaikomas tais atvejais:

  • Jeigu defektai atsirado dėl netinkamo naudojimo ir priežiūros, stichinių nelaimių, Force majeure  (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių), gaisro, buitinių faktorių (bet kokiems nudaužymams, nubraižymams, audinio ar odos ištepimams, suplėšymams), vagystės; tyčinio sužalojimo; laiku nepašalinto atsiradusio defekto;  netinkamų

baldų remonto darbų, atliktų ne Pardavėjo, suteikusio garantiją, veiksmų, į/ant minkštų baldų patekus pašalinių daiktų, medžiagų ar skysčių; gyvūnų atliktų pažeidimų; mechaninių pažeidimų atvejais.

  • Išvaizdos ar kitiems kosmetiniams defektams, atsiradusiems dėl normalaus susidėvėjimo.

  • Jeigu Pirkėjas ar asmenys, kuriems Pirkėjas perdavė Gaminius, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokie Gaminiai yra paprastai naudojamos, nesilaikė instrukcijose nurodytų reikalavimų, pažeidė Gaminių transportavimo, laikymo, naudojimo ir/ar sandėliavimo taisykles, taip pat, jeigu matomi kiti išoriniai defektai, raštu neaptarti Gaminių perdavimo metu ar Gaminių kokybės pablogėjimas yra sukeltas Pirkėjo ar kitų asmenų, kuriems Pirkėjas perdavė Prekes, veiksmų.

  • Jei  Pirkėjas  pristato savo audinį ar  odą gamintojui. Tokiu atveju garantinis aptarnavimas taikomas tik baldų konstrukcijai.